Talent, nu glumă

luni, 15 octombrie 2012 · Posted in

Umblând de colo-colo pe net, zburând din floare în floare, am observat că este plin internetul de bloguri/site-uri/reclame cu acest migălos hobby denumit "quilling". Pe unele din ele am intrat şi am văzut creaţiile owner-ului şi am rămas fără cuvinte. Recunosc, acest hobby nu cred că m-ar reprezenta pe mine ... şi mie îmi place să lucrez la detalii mici, să mă "moşmondesc" la ceva, dar cum aşa ceva nu mă pasionează cred că aş renunţa încă de la încercarea de a citi ce trebuie să fac şi cum.

Una din persoanele care se ocupă cu aşa ceva, este o persoană specială pentru mine, o fată mică, scumpă şi dulce, aşa cum îi zicem noi mai mereu (Sweetie), care are talent cu "căruţa" (sau cu bloscu
ţa). Vorbesc foarte serios, i-am văzut creaţiile şi am rămas uimită. Sunt superbe şi nu o zic din simplul fapt că o cunosc. Vorbind într-o zi cu ea, venise vorba de acesta muncă, că este o muncă până la urmă şi nu una uşoară, la care ea zicea că mai sunt şi momente grele, idei mai mult sau mai puţin inspirate dar vorba aia ... eu nu pot comenta ce nu am văzut, nu? Deci din ce am văzut o recomand cu plăcere în cazul în care doriţi o felicitare unică pentru cineva drag (poza este de la ea de pe blog şi reprezintă o felicitare care-mi place mie la nebunie). Îi găsiţi munca pe blog "Sweet Handmade" sau pentru cine are facebook o găsiţi aici "Sweet Handmade".


O altă persoană talentată este una pe care şi voi o ştiţi (sau mă rog, majoritatea din voi). Ea se numeşte Silving şi pentru cine nu o ştie este talentata noastră creatoare şi totodată poeta ce nu are linişte, nici noaptea (mai ales), nici ziua şi scrie şi scrie şi scrie. Cred că toţi aţi intrat la ea pe blog, dacă nu, îi puteţi găsi creaţiile aici "Silvings Faeries". Una din lucrările ei care mi-a plăcut mie cel mai mult este reprezentată de această poză, împrumutată de la ea de pe blog.



Poeziile scrise de ea le găsiţi tot pe acest blog, la categoria "Poezii".






Ultima pe care o admir, dar nu cea din urmă, să fie clar, este scumpa noastră Mirela Pete, cea care îşi dedică viaţa artei şi familiei. Ştim cu toţii ce colecţie impresionantă au ea ("Eu si arta mea) şi superba ei fiică Enya ("Enya Pete"). Pentru mai multe poze intraţi aici "Mirela Pete". Draga noastră Mirela scrie şi editează şi cărticele pentru copii, acestea le puteţi găsi aici "Cartile mele". Acum pentru a păstra formatul, voi pune şi o poză cu unul din tablourile ei, preferatul meu.






În final, îmi cer scuze dacă v-am deranjat cu această postare, dar de ce să apreciez singură ceva ce merită văzut de o lume întreagă?

18 Responses to “Talent, nu glumă”

  1. Desi unele par simple nu sunt absolut deloc:| necesita foarte multa munca, pricepere si rabdare...si cu tot ce ne'ai arat aici eu te sustin si spun acelasi lucru: TALENT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Jos pălăria pentru aceste persoane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am palarie, da-mi cumpar una. Ba nu, stai, mint :)) ... am una dar e de cowboy :D se pune?

      Ștergere
  3. Frumos din partea ta că ne împărtăşeşti şi nouă astfel de persoane! Merită din plin toate laudele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce e frumos si lui Dumnezeu îi place... parca asa suna zicala!
    Esti o persoana deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe Sweetie nu o stiam, dar despre Mirela si Silving pot spune ca sunt foarte talentate. Imi sunt dragi si le urmaresc cu placere. O voi urmari si pe mititica de acum inainte, imi plac mult creatiile ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. aoleu, tre' să ai răbdare, nu glumă! frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de asta este atat de frumos, nu e chiar de oricine, trebuie neaparat sa fie o persoana inarmata cu mult calm, idei si mai ales pasiune.

      Ștergere
  7. Intr-adevar in lume sunt oameni foarte talentati care nu au fost descoperiti inca :d
    Sunt foarte frumoase creatiile :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este, e vorba de talent :)
    Frumos articol, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc Ioana! Fiind artist plastic, e firesc să creez zilnic lucrări de artă. ;)
    Felicitări celorlalte creatoare de frumos.
    O zi bună îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Ziua!
    Mulţumesc OchiiVerzi pentru informaţiile cuprinse în articol! Bun articol, fără înflorituri inutile!
    ~
    Cornelius, :)
    (PS: nu îmi fac decât link; deoarece am fost clonat - în trecut, la câteva luni ca blogger - NU AGREEZ pe cei ce îşi ascund profilul; îmi pare rău însă, din principiu ... nu vreau să fac nici-o excepţie) ~,

    RăspundețiȘtergere
  11. nu ne-ai deranjat chiar deloc !!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.