Cât tupeu!

marți, 7 august 2012 · Posted in



Aţi mai văzut chelneriţă care să nu ştie să numere banii?! Şi care stă lângă tine şi îi numără o dată, de două ori, a-3-a oară deja se enervează şi dă să răbufnească şi abia a-4-a oară îi iese numărătoarea? Nici eu nu credeam că este posibil şi totuşi uite, adică nu ... "uite, tati! există!". Ştiu că majoritatea fetelor care lucrează în acest domeniu (majoritatea, nu toate .. sunt şi fete care chiar se pricep la aşa ceva şi se comportă cu profesionalism) trebuie să fie "ceas" la numărat banii şi la făcut cu ochiul, că bacşişul ăla nu vine singur Domle`! Până şi o "scăpare" de asta trece neobservată dacă domnişoara în caz este drăguţă şi zâmbeşte inocent la tine, dar când o mai vezi şi cu o mutră acră şi eventual mestecă şi gumă de zici că-i veche de un an ... pfoa! Eu înţeleg că uneori poate se mai satură şi ele de momârlani (că şi de ăştia sunt destui) dar ştiai la ce te angajezi, nu? Nu degeaba regula de aur e "Clientul nostru, stăpânul nostru!" - automat, vrei nu vrei trebuie să ai un comportament drăguţ şi să zâmbeşti mereu, să atragi clientul nu să-l fugăreşti ... să fugă cât mai departe de tine sau mai rău ... să i se mai şi facă greaţă de tine. 

Bine că asta nu e valabil numai pentru fetele din baruri, e valabil peste tot. Să te duci tu la magazin şi să se uite urât la tine când intri pe uşă, că vezi Domle` ai deranjat aşa treabă importantă ce făcea ... mânca seminţe... serios?!? Sau când îţi trânteşte în faţă ... 
- "Nu ai voie să te uiţi decât dacă-l cumperi!" ... hai nu mă zăpăci!

Aaaaaa da! Cea mai tare fază ... intru în magazin să cumpăr un pachet de şerveţele (de masă) şi madam` îmi dă (galbene) şi eu o întreb:
- "Aveţi şi alte culori?" ... la care ea îmi răspunde ...
- "Poate!" 
... mă uit la ea, ea se uită la mine de parcă eram cel mai mare duşman al ei, eu mă aplec puţin spre stânga, ea după mine (în timpul ăsta fixând privirea în ochii mei) mă aplec puţin spre dreapta (ea la fel ... ziceam că-s în oglindă) şi-mi zice: 
- "Da! avem şi roşii." 
- " Ok, vreau şi eu un pachet cu şerveţele roşii!"
- "E în spate ... aşteptaţi!" 
... ahaaaaa deci ăsta era motivul duşmăniei faţă de mine, cum am îndrăznit eu, nenorocita de "Eu - asta tupeistă" să o deranjez de la treaba ei şi să o oblig practic să se ducă până în spate să caute prin cine ştie ce morman de produse, un amărât de pachet de şerveţele roşii ... nu mă puteam mulţumi cu alea galbene? Să nu mai zic că am plătit şi când să ies pe uşă, salut (că aşa m-a învăţat mama pe mine) ... 
- "Aidi`pa!"
... şi ea cu o privire în flăcări şi nori de ploaie după cap ...
 - "Închidem la 12!"
... asta ca nu cumva să mă mai întorc pe acolo! Eheeee, nenorocită mai sunt! Nu ştiu cum am putut să fac aşa ceva. Groaznic, groaznic vă zic .... groaznic!

18 Responses to “Cât tupeu!”

  1. Câtă obrăznicie din partea unui cumpărător!
    Ai cerut şerveţele colorate! Galbenul nu-i culoare???
    Tu vrei roşu. De ce? În ce scop?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) e nah, aveam eu o treaba cu alea rosii, galbenul nu mergea in decor :D ... arata ca musca-n lapte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu chiar nu inteleg de unde atata tupeu pe unii, sa deranjeze bietele vanzatoare din magazinele pustii. :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. :( da!
    Se duce lumea de rapa cu asa nesuferiti ca mine. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar tu chiar ai tupeu:-w acum serios...adica da'o in colo de treaba...ce daca nu se potriveste in decor? Pui saraca vanzatoare care e platita pentru asa ceva sa depuna efortul supraomenesc sa se deplaseze pana in spate si sa'ti aduca marfa? :)) Si eu am in plan sa scriu saptamana asta despre cheful vazatoril, bine ca am vazut ca ai scris si tu ca sa nu abordez si subiectul asta fara sa te numesc:))

    RăspundețiȘtergere
  6. as zice ca eram beata, dar nu eram :)))) ... nu stiu ce prostie a fost in capul meu de am indraznit sa o deranjez.
    Abia astept sa citesc articolul tau, imi place sa mai aflu cate ceva despre nesimtirea vanzatorilor :)))) ma amuza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat tupeu si nesimtire din parte ei...vaiii
    Si eu am patit asa ... am baut 2 si 2 beri cu un amic si cand vine nota de plata erau 6 beri.... am chemat`o si i-am zis sa imi explice cum e cu tabla adunarii ... ca eu stiam ca 2+2=4 :)) Zi faina :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Faina noua t(h)ema al blogului ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mutulica: serios? 2+2=4? mhh ... inseamna ca 1+1 nu face 3? :( sunt dezamagita :)))) profund :)) ... zi faina si tie!
    PS: L-am ingrasat si azi pe Dorel (hamsterul) :)))))

    Gabi: Multam`fain!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce sa-i faci, nimeni nu e perfect. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca vanzatoarea terminase psihologia.
    Tu cerand servetele rosi ai speriat-o , a crezut ca esti sado maso din moment ce ai nevoie de niste servetele e culorea sangelui.

    RăspundețiȘtergere
  12. Atunci spre fericirea ei ca nu vinde obiecte ce pot rani si provoca moartea ... prin sangerare :)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Esti teroarea vanzatoarelor!
    Ai traumatizat-o pentru toata saptamana ;)

    Da. Draguta tema! Am intrat si ieri dar nu am avut timp sa citesc. Unde ai gasit-o? Am incercat si eu acum cateva luni o tema importata dar n-a functionat...decat partial. Am renuntat, am facut o tema simpla, simpla care deocamdata ma multumeste...fiind foarte functionala. Am trecut cu blogul prin mai multe teme, desigur!

    RăspundețiȘtergere
  14. *de culoarea , asa imi place cand scrisul meu denota ca sunt analfabeta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Elly Weiss: am o placere in a dispera oamenii ce se cred superiori si mai ales vanzatorii tupeisti. Multumesc, tema am gasit-o pe Blogger Templates [http://btemplates.com/] ... am cautat de mi-au iesit ochii din cap :)) si sincer nu sunt asa multumita de ea, dar deocamdata o las asa.

    @Samira: nu-i nimic, se iarta :))) ... si eu gresesc mereu, de asta m-am invatat sa verific de doua ori inainte sa dau enter :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Bun, bun articol. Si cata dreptate! Sunt sigura ca toti avem parte de fel si fel de experiente si toti am avea multe de povestit, dar nu stiu cati dintre noi ar face-o atat de comic cat ai facut-o tu.
    :) foarte tare… repet.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.