De asta ...

vineri, 17 august 2012 · Posted in

În una din zilele ce au trecut, citind blogul lui Gabi, într-o postare, eram întrebata ce citesc eu dimineaţa. Bloguri citesc. De ce? Pentru că am ce să văd, lucruri interesante, lucruri reale şi nu doar can`can. Revenind la Gabi, în postarea de azi, am văzut din nou ceva interesant, am urmărit linkul din postare şi am citit şi eu povestea lui Rox "Evergreen" Andrei ... nu, nu, staţi liniştiţi nu este unul din obişnuitele cazuri cu boala. Este povestea interesantă a unei fete ce visează să-şi lase semnătura în istorie, obiectiv greu de realizat într-o lume în care talentul juvenil este "sugrumat" pe motivul lipsei fondurilor (fonduri ce ajung Dumnezeu ştie unde). Acum ştiu că nu o ajut cu foarte mult (cu atât mai mult că n-am facebook) dar să dau mai departe, pot!

Rox "Evergreen" Andrei - "Eu nu cerşesc, eu caut soluţii."

20 Responses to “De asta ...”

  1. Ce bine m-ai facut sa ma simt! Nici eu nu am facebook si nici nu am de gand sa îmi fac! Dar sa revenim la subiect! Peste tot pe planeta asta fondurile nu sunt de ajuns! Sunt multi copii cu talent dar fara noroc. Cred ca asa se întampla si cu Rox "Evergreen" Andrei. Adevarul stii care e? La cine ai da mai repede banii si asta în special în Romania, la cineva care e bolnav, sau nu are ce manca sau la cineva care da din coate sa ajunga "cineva "? And that is the question....??!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, sincer nu stiu. Daca as avea atatia bani de dat, as da si la cei bolnavi si la cei ce au nevoie sa ajunga "cineva". Dar cum nu am, fac altceva ce poate undeva, candva, va ajuta.

      Ștergere
    2. Multam de citare ;)
      P.S.: Eu am mai scris d' astea si o sa mai scriu. Sper ca la un moment dat sa pot face mai mult.
      Am working on it :D

      Ștergere
  2. Buna dimi :D ms pentru grija de asera :)) :D .Eu in general citesc sport :) dimineata :P Zi faina iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot bloguri citesc si eu dimineata:)) (sau ma rog...acum sau paote chiar mai tarziu pentru ca asta inseamna dimineata la mine:-") o sa intru sa citesc si eu cazul asta:-? suna destul de interesant cum l'ai descris tu:)) ca vrea sa'si lase semnatura in istorie:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu nici eu ce sa zic. Ii doresc succes. Dar...Foarte multi oameni au nevoi. Pe de alta parte, eu una nu m-as aventura in ceva pentru care n-as avea fonduri sau sanse sa am. Cum chiar mi se intampla. Sunt somera si nici nu mai intru prin magazinele cu haine sau incaltaminte. Ce rost ar avea? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si asta e adevarat, dar cum ziceam ... pe mine nu ma doare mana sa scriu trei randuri in speranta ca poate ii va merge bine.

      Ștergere
  5. Copii cu aptitudini deosebite la sport, muzica, literatura, teatru, pictura etc. sunt peste tot in lume. Daca n-au parinti cu bani sau vreo cunostinta care sa-i promoveze se nasc talentati si mor sperante.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa explic comentariul meu anterior pentru cei carora nu le place fotbalul. E o vorba mai veche despre unii fotbalisti: S-a nascut talent si a murit speranta. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, eu nu ma uit la fotbal deci mi-a prins bine :)))))

      Ștergere
  7. Tot bloguri citesc si eu dimineata, pana aproape de pranz de fapt.
    Dar si eu as prefera, ca si Minnie, sa ajut un copil bolnav mai repede decat pe unul talentat. Nu voi avea insa niciodata bani sa ii ajut pe toti cei bolnavi si sa imi ramana si pe cei care nu isi pot dezvolta un talent din lipsa banilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa este, fiecare dupa cum crede ca e mai bine, dar din pacate nici noi nu putem face multe ...

      Ștergere
  8. Asa fac si eu! Dimineata citesc foarte multe bloguri. ;))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.