Îmi pare rău ...

vineri, 31 august 2012 · Posted in

Dragă Elly, dragă Mirela, îmi pare foarte rău, dar în acest weekend nu voi putea participa la cele două minunate activităţi, Happy Weekend şi Clubul poveştii parfumate, pe care de obicei le aştept cu sufletul la gură la fiecare sfârşit de săptămână. Imediat ce voi avea ocazia şi voi intra pe blog, am să trec ca de fiecare dată pe la toţi participanţii acestor două cluburi şi voi citi postările.

Vă doresc un sfârşit de săptămâna plăcut! Vă pup!

8 Responses to “Îmi pare rău ...”

  1. Lasa mai parerile de rau...wekeend placut >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i nimic, draga mea!
    E un weekend mai atipic, mai toata lumea e ocupata in aceste zile :)
    Te asteptam.
    Happy Weekend sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ai patit, copila? Sper doar sa se fi stricat calculatorul, sa nu fie ceva mai grav...
    Te asteptam sa te intorci, vesela cum te stim.
    Sa ai o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic grav, dar daca se strica calculatorul atunci devenea grav :)))) ... dar multumesc de griji. N-am avut timp nici de mine, apoi de blog si-mi pare sincer rau! :(
      O saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  4. Te așteaptă Parfumul podgoriilor, poate bem un must împreună! O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.