Expecteria pantalonius

vineri, 3 august 2012 · Posted in

Întrebare: care este cel mai veninos şarpe din lume?

Răspuns: Expecteria pantalonius (Şarpele de pantaloni).

Răspândire:
în toată lumea.

Descriere: culoarea variază de la roz la negru, nu are colţi, dar are un scuipat destul de veninos. Mărimea variază de la 8 la 30 de cm în funcţie de starea de spirit şi de subspecie.

Simptome: acest gen de şarpe atac
ă în general femeile în partea de jos a abdomenului, cauzând o umflătură. Aceasta va creşte şi va provoca cumplite dureri după nouă luni. Atacul de obicei nu este fatal dar se cunosc cazuri de atac şi la bărbaţi în partea din spate-jos a abdomenului, care poate produce boli incurabile şi uneori moartea.

Concluzie:
acest şarpe, deşi agitat şi activ, nu este în mod necesar dăunător, iar tratat cu respectul cuvenit poate fi un animal de companie minunat.

6 Responses to “Expecteria pantalonius”

  1. lol. îmblânzirea şarpelui, gen...

    RăspundețiȘtergere
  2. O groază de civilzaţii i-au ridicat monumente! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarpelui? :)) ... de fapt ai dreptate, desi mie nu-mi vin in gand decat doua imagini: Statuia lui David si quetzalcoatl :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma pricep la civilizatii amerindiene in special la cele din Anzi.
    Grupul statuar Laocoon este mai reprezentativ pt serpi.
    Un singur :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da bine zici, sa stii! :))))
    Oricum eu ti-am zis ce mi-a trecut prin minte atunci :D si inca-mi trece :))) nu-i pot scoate din cap.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.