Râs de gâsculiţă

miercuri, 22 august 2012 · Posted in

Am aflat ceva şi ţin să vă împărtăşesc şi vouă. Eu de obicei sunt o fire veselă, mai tot timpul râd şi îmi place să îi binedispun pe cei din jurul meu, fapt datorită căruia m-a fascinat ceea ce am aflat. În urma unui studiu s-a făcut o clsificare a râsului, o descriere mai exact a fiecărui tip de râs. 

Râsul normal se leagă de fiecare vocală (lucru logic de altfel, dar pun pariu că nu v-aţi gândit la asta, de obicei avem tendinţa de a nu băga în seamă detaliile, ignoradu-le), astfel având: 

- "Ha, ha, ha!"
- "He, he, he!"
- "Hi, hi, hi!"
- "Ho, ho, ho!"
- "Hu, hu, hu!"

S-a demonstrat că râsul însoţit de vocala "a" este descris ca fiind cel mai sincer şi sănătos râs pe care îl poate avea un om. Râsul însoţit de vocala "e" este cel ironic, deci când auziţi pe cineva că râde astfel, ar fi cazul să vă gândiţi că nu-i ceva întocmai ok şi că e posibil să existe undeva o "bubiţă". Râsul însoţit de vocala "i" mai este denumit şi "râsul de gâsculiţă" şi cică ar reprezenta indiferenţă faţă de o situaţie, faţă de o persoană sau faţă de motivul prezentat. Când a fost adresată întrebarea:

- "Cum credeţi că sună "Ho, ho, ho!" ... răspunsul majorităţii a fost ...
- "Moş Crăciun!" ... şi ironic sau nu într-un fel cele două se îmbină. 
- De ce? ... pentru că vocala "o" ar reprezenta nesinceritatea, ca şi în cazul Mosului, deoarece acesta cică nu ar exista (minciuni!). Ultimul tip de râs, cel însoţit de vocala "u" reprezintă frică.

Acum, fiecare este liber să pună sau nu la îndoială ceea ce am zis. Prima oară când am auzit şi eu am stat pe gânduri, deoarece multe situaţii nu coincid. De exemplu în filme când se aude un râs diavolesc mai degrabă sună a "Hi, hi, hi!" dar după aia mi-am adus aminte şi de "Mu-ha-ha-ha!", deci ... încă sunt în ceaţă.Oricum, mi se pare interesant şi sper să vă placă.

28 Responses to “Râs de gâsculiţă”

  1. HiHiHi..... pardon nu sunt gasculita! HaHaHaHa.... frumos articol! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. "deoarece acesta cică nu ar exista (minciuni!)" =)) Corect:)) sunt numai niste minciuni[-( :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, mereu am tipat in gura mare ca Mosu` exista :))) ... da nu m-au auzit decat aia de au vrut :D

      Ștergere
  3. Şi când te hlizeşti ce inseamnă ? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut o gagica care nu ma suporta si la un moment dat, subit cumva, m-a placut si am avut o perioada de peripetii impreuna. Ei bine, tipa mi-a zis ca s-a indragostit de mine cand m-a auzit razand prima data.
    Nush cata legatura are dar zic si io ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) cred ca radeai sincer de ai atras o fata de la primul zambet ... ceea ce e bine, in majoritatea cazurilor :D

      Ștergere
  5. E foarte bine ca esti o fire mai vesela :X imi plac genul de persoane :)) si eu sunt cam tot asa ....
    P.s : Mi-a placut comm tau pe blog la mine :)) seara faina

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si mie mi se par explicatii veridice.
    Cam asa as interpreta si eu, rasul in vocale, mai mult sau mai putin intentionate.

    RăspundețiȘtergere
  7. ha ha ha...nu risc un hi hi hi :))
    haios articolul tau :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahahahaha!
    M-am linștit: am un râs sincer și sănătos!
    Mulțumesc, să știi că e cât se poate de adevărat!
    O zi cu râs sănătos îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cumva fiecare dintre noi are un anumit ras pentru fiecare situatie intalnita?

    RăspundețiȘtergere
  10. bine, şi hăhăhăhă sau bwăhaăhăhăhăhăh de la ce vine? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare poate interpreta cum doreste :D iar in ceea ce ma priveste, as spune ca e tot ironic :D

      Ștergere
  11. Trebuie sa ma inregistrez pe ceva , sa imi dau seama ce fel de ras am :)) Dar daca am toate categoriile? :D:)) si le folosesc pe rand ..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) probabil este un cocktail al sentimentelor tale, sau cel putin asa as interpreta eu asta daca ar fi sa rad asa

      Ștergere
  12. Nu cred ca am timp sa ascult literele cand rade cineva..Dar voi incerca :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) poi de obicei omul se simte bine si nu baga in seama detaliile, dar acum ca ai citit asta e posibil sa-ti atraga atentia daca cineva rade putin mai copios :D

      Ștergere
  13. O să studiez asta că mi se pare interesant.
    Mulțumesc de pont! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca e adevarata explicatia. Rad cu hahahah, nu ca am vazut aici.
    Si rad in hohote si cascade, de rade si ala de langa mine. Cu conditia sa ma de ce rade. In ultima vreme rad de glume, de situatii, de ce mai gasesc pe bloguri...de lucruri amuzante, desigur. Atat de amuzante ca ma fac sa rad desi in sufletul meu numai chef de ras n-as avea...
    Cred ca faza cu "Hi, hi, hi!" e cea mai adevarata. Ras de gasca inseamna ras de proasta? Ca pentru mine asta inseamna :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac oamenii care rad colorat :D ... se intampla sa am si eu o prietena cu ras colorat si recunosc de multe ori rad de cum rade ea :))).
    Nu stiu, probabil sa fie un ras prostesc :))))))) ... oricum asta e, sa zicem asa, "ca la carte" ... acum fiecare poate interpreta diferit si fiecare intelege altceva in functie de ce aude.

    Ne bucuram ca iti putem aduce zambetul pe buze.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.