Happy Weekend - Ediţia 21

sâmbătă, 11 august 2012 · Posted in

Dacă este weekend, atunci este

 
Până unde poate ajunge penibilul?
Vă las pe voi să răspundeţi, eu rămân în tăcere şi continui să mă amuz. :))))






 ... eu tot nu mă pot opri din râs. Am pus doar 5 poze, aş fi pus mai multe dar tot nu ar fi fost de ajuns... sunt mii şi mii de poze aşa şi ştiţi şi voi că de ar fi să le public pe toate îmbătrânim împreună. :)))) 
Vă urez Happy Weekend! 

 Elly Weiss a inițiat HAPPY WEEKEND - La ea găsiți detalii și vă puteți înscrie.

34 Responses to “Happy Weekend - Ediţia 21”

  1. :))) Chiar am ras :))) Un weekend fain sa ai OchiiVerzi ca nici cum te cheama nu stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai ras :D ... cum ma cheama? Cum vrea! :)))) [glumesc].
    Eu sunt OchiiVerzi ... incantata de cunostinta! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Auleo no scot la capat cu tine :P:)) Vezi ca ti-am raspuns in legatura cu hamsterila :)) am inteles cu varsta ca no zici da nici macar numele :O OMG :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))) initial nu vroiam sa intervin cu nimic altceva in blog decat cu ideile mele blegi :D dar vad ca nu ma lasi deloc. Bine atunci, fie .. va zic!
    Cum era melodia aia? "They call me girl, they call me Stacey, they call me Jane, that`s not my name!" :)) ... dar asta e, Ioana! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. wow :X Maria Ioana ... TU ESTI CAMPIOANA :)) A FOST GREU ESTE ? :)) CIPRIAN INCANTAT :p

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) razi tu razi, dar melodia aia este a mea si ... serios?!!?! Numele tau e Ciprian? Nu mi-am dat seama :)))) ... off, asua om ce sunt cateodata [-( :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da e Ciprian, porecla(mutulica) numa cateodata ? :O eu n-as zice :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Shhht! nu ma da de gol :)))) ... n-ai auzit de modestie? :D :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Offff doamne! In ce situatii penibile se pot pune unii, de nici nu îti vine sa crezi! Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este. M-am abtinut sa mai comentez :))) ... desi ma cam mananca tastatura :D ... dar cred ca am fost suficient de rea de dimineata ... ajunge pentru o singura zi.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  11. Penibilul nu are limite! :))))
    Doamne, cat de lipsit de minte sa fii? "Manechinuitele" alea sunt vai mama lor :)) La fel toanta aia cu pestele, marele viteaz cu carpeta pe perete si poza cu catel pufos...jalnic dar si de ras :))
    Cred ca astia au vrut sa castige vrun premiu, ceva gen Trofeul penibilitatii, altfel nu-mi explic :)
    HAPPY WEEKEND, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. De cand am inceput sa'ti tot vizitez blogul chiar ma intrebam mereu de varsta si nume:)) azi am aflat unul dintre ele>:) Spui si categoria de varsta (nu varsta...dar orientativ:d)
    Ohh si legat de postare:)) pitipoancele si cocalaraii la putere like a boss b-) :)) Nu trebuie sa ne amuze si pe noi cineva?

    RăspundețiȘtergere
  13. Manechinuite :)))) bine zis ... Happy weekend si tie Elly!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mutulica asta e de vina, ma tot "trage de limba" :D :)))
    Trebuie ... eu am zis mereu ca da :D

    RăspundețiȘtergere
  15. hahaha... poate imbatranim impreuna, dar am imbatrani razand ! :)
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce poze freumoase :> :))))))))) Nici eu nu ma pot opri din ras! :)) Ultima e CRIMA! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Care Mutulica ma ? :-w iar te iei de viata mea ? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu siguranta sunt o multime de imagini de care poti rade cu lacrimi :)))
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Foto de inginer: si asta e adevarat :D

    @Costin: stiu, te inteleg perfect :))) ... stii momentele alea in viata cand te apuca asa cate un ras isteric?

    @Mutulica a.k.a Ciprian si Enciu: nu iar, din nou :))) ce? da-ma-n judecata! :D ... si cand te vei duce sa depui plangerea, stii ce ti se va zice? ... "ochii verzi niciodata sa nu-i crezi" :D

    @Alyz: multe, multe, multe ... o "gramezenie" :D ... dar voi mai posta si altele in viata-mi de blogger :D

    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  20. Omg cat noroc sa ai :)))Ai dreptate o las asa :-j :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Noroc n-am, dar o rezolv eu cumva :))) ... deci da, mai bine o lasi asa :D

    RăspundețiȘtergere
  22. :))) cel cu aerul conditionat m-a amuzat cel mai tare

    Prima fotografie e impresionanta.

    Happy weekend

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu copilu ala din ultima poza nu stiu daca este chiar de ras, mie imi da impresia ca nu o duce prea bine acolo.
    Happy weekend, OchiVerzi!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Anca: si nu numai, foarte expresiva chiar, frumusetea avand un loc aparte in aceasta scena :D

    @Vienela: ala nu e un copil ... e un nene zurliu si viteaz :D

    Happy Weekend va urez!

    RăspundețiȘtergere
  25. Penibil combinat cu kitsch, o combinație monstruoasă, care nu are limite!
    Un colaj râsu-plânsu, dar mai mult râsu, hahahahah! :))
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Uau!!! :)))

    Ala care calareste aparatul de aer conditionat pare mai mult prost decat penibil - cred ca repara ceva pe acolo...

    Majoretele s-o fi ingrozit de... tunsoarea frantuzeasca! Ups! :)

    Cea care se imbratiseaza cu pestele... e chiar infioratoare! O sa-i creasca solzi pe piept!

    Mascatul, sarmanul... ce pretentii ai de la muschi? Muschii nu gandesc! Asta face testosteronul din om! :)

    Pentru prima "sceneta" nu am explicatii - poate n-am destula minte si nu pricep! :)))

    Si despre penibil se spune ca poate ajunge pana la cer si un hectar mai sus!

    O Duminca minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. "Cea care se imbratiseaza cu pestele... e chiar infioratoare! O sa-i creasca solzi pe piept!" =)))) ... buna asta :D :)))

    O duminica frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  28. el sau ... stapanul tabloului? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  29. tipul "rau" m-a fermecat , cred ca am sa ti-l imprumut , are bunica nevoie sa-i faca cineva curat in cocina la porci ...si cum vad ca el e deja cu masca pe fata ...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.