Cronici scurtate

vineri, 3 august 2012 · Posted in

Un poet... (Francisc Gavrileţ)
Cu stihiile se bate
Dar poetul le d
ă gata:
Scrie versuri turnate...
Cu lopata! 

Îngâmfatul (Ion Grigore)
- Observi ce umbr
ă fac în jur
Lăsând pe alţii în obscur?
I-am spus şi eu, să-i fiu pe plac:
- Firesc, maestre, eşti opac!

Epitaf ... liric (N. Petrescu-Redi)
Stă poetul (şi nu-i glumă)
Sub un strat greoi de hum
ă.
El se crede şi-n mormânt
Cel mai bun de "sub pământ".

Poet zgârcit (Vasile Tacu)
Ne-a invitat la masă mare
Dar stai să vezi, că e bai:
Cu focul sacru, cât îl are,
abia ne-ar fierbe câte-un ceai!

Fapt divers (Mircea Ionescu-Quintus)
Azi, ieşind din librărie
Cu trei cărţi de poezie,
M-a oprit un ins şi-a spus:
- N-aveţi un volum în plus?

9 Responses to “Cronici scurtate”

  1. "abia ne-ar fierbe câte-un ceai!" Ce imaginatie au unii... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) de asta am si ales sa postez astfel de franturi ale literaturii de pretutindeni, "colectii" cum le zic eu, opere ce stau uitate sau nedescoperite, dar care merita vazute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi, ieşind din laptarie (librărie)
    Cu trei beri in palarie (cărţi de poezie),
    M-a oprit un ins şi-a spus:
    - N-aveţi o berula-n plus?

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))) e tare asta, imi place :)))) am si bere daca vrei, trebuie doar sa ceri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bere? No mă. Fete cu bere... :)

    PS: faină colecţia. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce? Da, fete dotate :)))) cu frigiderul plin: bere, vin, suc, limoanda in caz ca ii este greata cuiva :)) ... e vara :D

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Copaci la borcan
    Meduze-n castan
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))) eu cred ca am sa va provoc la versuri intr-o zi :D vad ca le aveti :)))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.