Happy Weekend - Ediţia 20 - Partea I

sâmbătă, 4 august 2012 · Posted in

Dacă este weekend atunci este
 
 

Oare de ce ne-am dorit toţi să scăpăm de perioada "de-a buşilea"?
Cred că răspunsul se afla mai jos! :)))

 "Bebeluşii se nasc cu nevoia de a fi iubiţi. Iar această nevoie nu dispare niciodată." (Frank A. Clark)


"Nimic nu se compară cu un nou-născut care-ţi reînnoieşte spiritul - şi-ţi sprijină hotărârea de a face lumea un loc mai bun." (Virginia Kelley)


 "Măsura omului desăvârşit nu este cel vârstnic, ci copilul. Nu pruncii trebuie să fie ca noi, ci noi trebuie să fim ca pruncii." (Diacon Ciprian Bâra)


 "Nu există investiţie mai bună pentru vreo comunitate decât de a pune lapte în bebeluşi." (Winston Churchill)


"Singurii cărora le place schimbarea sunt bebeluşii care au făcut pe ei." (Autor necunoscut)


Elly Weiss a inițiat HAPPY WEEKEND - La ea găsiți detalii și vă puteți înscrie.

14 Responses to “Happy Weekend - Ediţia 20 - Partea I”

  1. Daca ar sti ce-i asteapta ar ramane de-a busilea definitiv. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumosi sunt copilasii costumati!
    Pacat ca nu ramanem mici mai mult timp! Cand suntem mici vrem sa fim repede mari, cand suntem mari parca am mai vrea sa fim din nou mici :))
    Eu, cel putin, asa mi-as dori de multe ori ;)
    Ultimele doua citate sunt extraordinare!
    HAPPY WEEKEND iti doresc!

    P.S.- Draga mea, ti-am corectat inscrierea in tabel cu link direct catre postare, era doar catre blog. Si la tine e nevoie de o corectura mica, ai pus link-ul meu de la editia 18. De doua ori :)
    E suficient o singura data, dar cu link de la editia curenta (nr. 20), pentru a se ajunge unde trebuie :)
    Va fi si partea a 2-a? Daca da, e OK. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Greseala se corecteaza imediat :"> nu`i bau!
    Happy Weekend! si tie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm, sandvichul ala arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  5. Proaspătă și dulce postarea ta de azi, felicitări!
    Un Weekend plin de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, la fel si tie! :D
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai putin al-4-lea :)))) ala nu pare prea fericit.

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatici sunt:)) Al 4'lea pare cam suparat:)) oare pentru ca nu poate sa se automanance?:-?;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca da :D de ce sa mintim, e apetisant :))) si nu m-as mira sa zica lumea ca suntem canibali :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Bebelusii sunt draguti. Eu, ii ador pe cei linistiti :X
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.