Hit me baby! (... with a plate)

marți, 21 august 2012 · Posted in

Ştiţi vorba aia "nebunul la nebun trage" sau "tună şi-i adună", ei bine ... nu ştiu de ce mă mai mir, când o păţesc chiar eu. Comic este, sincer vorbind, să te întrebe un bărbat:

- "Ce părere ai despre bărbaţii care pot găti?" 

.. pentru o secundă mi-au trecut prin gând următoarele intrebări...

- O glumă? ... nu!
- O idee? ... nu!
- Un sondaj? ... da! 

... şi acum ... ce părere aveţi? Un sondaj ... închipuiţi-vă faţa mea când mi s-a adresat această întrebare. Primul meu răspuns a fost o pauză scurtă si un zâmbet sec, iar ca reacţie la reacţia mea, am primit un ... 

- "Eu vb serios, da?" ... văzând că persoana în cauză "o ia" în serios m-am hotărât să fiu şi eu serioasă ... normal, n-am putut, şi mi s-a zis că sunt rea - nu dragii mei, nu sunt rea, aşa sunt eu. 

Acum revenind la bărbaţi şi gătit ... părerea mea este că orice bărbat în stare să nu dărâme bucătăria în calea lui .. e în stare să facă multe, deci prin excelenţă: bravo! Ceea ce m-a mirat pe mine însă, de unde până unde un astfel de sondaj? S-a ajuns la vreo criză de care nu sunt conştientă? Sau poate că nu mai sunt la modă bărbaţii care ştiu să gătească, deşi nu cred, care fată nu şi-ar dori propriul bucătar acasă, sau măcar pe cineva care ştie ce-i ăla un tel. 

Sunt (şi cunosc) persoane, bărbaţi mai exact, care gătesc, se pricep şi fac din asta o pasiune sau chiar o meserie, însă nu sunt mulţi ce-i adevărat. Toţi ştim care sunt cele două motive pentru care e bună o bucătărie la majoritatea bărbaţilor: 

1. Să mănânce.
2. Doi să incerce "ceva nou". 

Vedeţi? Ştiam eu că noi gândim la fel (nu sunt aberaţii, cunosc persoane în bucătăria cărora eu nu mănânc, nu merci). Acum să nu consideraţi că am ceva împotriva lor, deloc chiar, fiecare e liber să-şi exprime fanteziile chiar dacă acestea implică partenera ca aperitiv, felul unu, doi, trei, etc. (depinde acum de cât e de nesătul bărbatul cu pricina).

21 Responses to “Hit me baby! (... with a plate)”

  1. Mie-mi plac barbatii care stiu sa gateasca si - mai ales! - le place sa gateasca! Doar unul a gatit pentru mine! Yami-yami! :) Excelent! Mai ales ca eu nu stiu sa gatesc... :(

    Am o prietena ai carei parinti sunt amandoi bucatari, de profesie! El nu gateste acasa nici daca-l pici cu ceara!

    De ce un "sondaj"? Nu pentru ca nu mai sunt la moda... ci tocmai pentru ca au... devenit la moda! Ai observat ca prin mai toate filmele barbatii "macho" se "pun" pe gatit? Asa cum se "pun" si pe crescut copii! Pot lua si ei "concediu pentru cresterea copilului pana la varsta de doi ani" - si aleg varianta - de regula - atunci cand sotia are salariul mai mare decat sotul... :) Dar e bine, zic eu! :)

    O zi minunata sa ai!

    P.S. Cei mai mari bucatari ai lumii se pare ca sunt barbati! Ce ne poate "spune" asta?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu ... cui nu-i plac baietii care stiu sa gateasca :))) ... eu am avut aceasta ocazie dar i-am "dat cu piciorul" ... la urma urmei nu se rezuma totul la bucatarie si chiar de ar fi asa, eu stiu sa gatesc deci mare pierdere n-ar fi :)))

      Zi faina si tie!

      Ștergere
  2. Cei mai buni bucatari clar sunt barbatii, si eu imi fac singurel de mancare ....Buna dimi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia auzi ... si ce faci tu bun de obicei? :)))
      Neats`!(un neata mai intarziat :D)

      Ștergere
  3. Sotul meu sta în bucatarie la fel de mult ca si mine. Adica azi gatesc eu maine el si uite asa. La noi e clar ca aperitive, felul 1 si asa mai departe se servesc numai de craciun sau o masa festiva anume, dar nici-o data în viata de zi cu zi. Si înca ceva, cei mai buni bucatari sunt barbati mai rar femei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, deci clar e frumos in bucataria voastra, mai ales cand impartiti totul. Ma bucur ca e liniste si pace la voi pe tema asta ... imi amintesc de doi prieteni, el gateste, ea gateste, cand s-au mutat impreuna se certau pe bucatarie si el a iesit invingator :))

      Ștergere
    2. Stai sa vezi ca saptamana viitoare joi schimbam mobila de bucatarie... te tin la curent cu ce va urma :)))))

      Ștergere
  4. Sotul meu se descurca destul de bine in bucatarie, dar nu prea este pasionat de acest domeniu. Face un peste la cuptor, de te lingi pe degete. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare fac rau daca ma autoinvit? :D :)) ... imi place pestele si la cum ai descris .... nu as zice nu :)))

      Ștergere
  5. :))"depinde acum de cât e de nesătul bărbatul cu pricina" Mie imi plac barbatii care stiu sa gateasca...mi se par mai independeti si nu stau dupa fusta lu ma'sa pana cand se insoara. Fratemiu de exemplu stie sa gateasca...si o face bine! Nu gateste permanent pentru ca sta in camin deci nu are nici "aparatura" necesara si nici timp suficient, dar cand gateste gateste tot felul de chestii exotice si mai putin comune...iar eu in general sunt cobaiul lui:)) daca nu mor si mai imi si place e clar ca i'a iesit (sa'l citez) "o nebunieee"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) pai cine sunt primii pe lista cobailor, daca nu fratii :)) ... asa faceam si eu cu fratele meu ... bine, eu gateam, el era cobaiul, asta pana intr-o zi cand a inceput sa se invete si acuma cand ma prinde ma pune sa-i gatesc :)))

      Ștergere
  6. =))
    e cumva si un nou mod de cucerire? :))
    si eu as fi ramas perplexa
    Doamne mare e bucataria ta Doamne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis "Doamne mare e bucataria Ta" :))) ... nici eu nu puteam sa o zic mai bine :)))

      Ștergere
  7. Eu ştiu ce-i telul! Eu! Eu! Eu!! :D

    Ochişori frumoşi şi verzi, şi ce-ţi place ţie mai mult să găteşti? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo :))) ... n-am un ceva anume ce-mi place sa gatesc, gatesc cand e nevoie si punct :)))))

      Ștergere
  8. Nu uita ca cei mai buni bucatari ai lumii sunt barbatii. :D :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu apreciez barbatii care gatesc. Da, e bine zis, le da independenta dar si creativitate ( de obicei nu gatesc din obligativitate, ci doar pt placere).
    Dintre colegii mei - unii - gatesc si aduc la birou. Chestii magnifice!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine atunci :D ... inseamna ca zilnic experimentezi ceva nou, ceea ce nu-i de dat deoparte :D

      Ștergere
  10. Stiam si eu de un sot al unei foste colege de birou, ca gatea si inca mai bine decat ea. Ea spunea.
    Dar toti barbatii pe care ii stiu eu abia se descurca prin bucatarie. Tata abia pune un ou ochi :))
    Cumnatul meu stie sa faca gratar dar mai nimic altceva ;)
    Nu stiu ce-as face daca as da peste unul care sa se bata cu mine pe bucatarie. Cred ca m-as preda repede :)) Deja sunt satula de bucatareala ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) da, da ... mai ales bucatareala pe timp de vara, asta cred ca e cea mai aiurea, sau cel putin pentru mine este.

      Ștergere

Un produs Blogger.